Thursday, November 18, 2010

im new blogger ;D



 as people know me , i am Mya . actually , my real name was Nur Amyra . yess im a original gurl who was born in this reality world . currently stay in Ampang , atas bumi . haha . anak tersulong daripada lima , enam , tujuh . act , tige org je adk bradik . hee :)

aku nih seorang pelajar yg tak berapa sgt bijak nyaa . tapi kebodohannye sering terserlah :) bhaha . and menuntut ilmu di SMK Aminuddin Baki . tmpat yg membuad kan aku smakin famous . haha , i means WANTED bha :D bilik dsplin lah , tmpt yg gemar aku kunjungi ;)

yeah as what im told you just now , for the conclusion is , aku seorang plajar yg brmasalah . and , nk ckp bodoh tuh , tade lah smpai tahap maksimum . im too sosial . love to enjoy ! haha thats me . i don't care what are you gonna judge me . *kau dah bagus sgt ke ? huh ! this is my real life . not all are perfect , RIGHT ? haa , thats all .  .

감사합니다 :)

Small Purple Outline Pointer