Friday, December 17, 2010

finally my GUITAR !!!


heyyy peeps ! guess what ?! i got my GUITAR back !! hoho ;DD setelah sekian lame guitar tuh dekad Boy . aku ingt dea dah pi jual keh ape . haih , takod jeh aku . tadi ttbe panggil aku kad tngga mase aku nk naik . aku ingt kan ape . sumpah aku saket hati dgn dea . ckp nk pulang kn but tk pulang pulangkn . hahah , SHOCKED gilaa bila dea bawa bersama gitar aku . dea bg aku . hee , THANKS Boy ! bhahah , lps nih tade lhaa bosan kad uma . hee , ;)

and thanks to Fitri atau jugaa dikenali sebagai Apek sbb belikan guitar tuh mase kite kapel dlu lhaa . hahah ! jgn pk lain lak . aku nk ckp thanks jee . kalau mintak mama , mmg berjanggut lhaa nk tgu . hoho . Eahhhhhh :) jgn kau jeles lak aku ckp cmnih . tade niat ape pun . nk ckp terimakasih jee . tahutahu ! hee , hope both of youu foreverrr yeahh :)

 

감사합니다 :)

Small Purple Outline Pointer