Friday, December 17, 2010

LAPAA BODOH !


hari nih sumpah aku lapaa gilaa babi sebabi babinyeee . hoh mklum lhaa , dah bpe ary aku mkn sikit jee . satu hari , satu kali jee mkn . haih -____- bkn tanak mkn , tapi tade sleraa . demam kan . hmm , ntaa lahh . today , aku baru ingt nk buad maggy keh . petik punye petik , gas TADE ! cilanat tol ! time time nih jugakk lhaa riwayat dea dah abes . bodoe tol . aku mcj lhaa membe2 aku , ajk teman mkn lua . ade yg tabole but naseb bek pieka bole . tapi dea suh g uma dea dlu . mak aih ! jauh bodo . aku tak larat ngeng . ade motor tape lhaa . hmm :( sgt menghampakn . 

tak lame tuh , ttbe atuk aku dtg . jeritjerit pnggil suh trun bwh . hoh . aku pun trun . heh !! you knoe what ! atuk bg burger . ade due , satu utk adek . tapi tape lhaa , aku belasah je duedue . adk aku kad uma mamasyieraa mesty mkn yg lg sedapsedap . hahah :D 

aku baru kunyah sekali , bapak saked mulud aku . apa kne lak dgn mulud aku ! haih , perit kod . hm nk menanges aku tahan . lapaa pny pasal aku than jee . then , aku igt nk mkn lagi satu brger , hmm tak jadi lahh . da tak tahan menahan saked nih . huh . mcmne nih :( aku LAPAA !! 

감사합니다 :)

Small Purple Outline Pointer