Wednesday, December 29, 2010

gilaaaaaaaaa :DD

hoho ! tepat pkul 12tgahri , aku bgn and terus pegy buad megy . LAPAR LHAA GILAA ! ngehehee :D awal ken saya bgn ? awal lhaa tuh ! smlm kul bpe aku tidoe . kul 5 maybee baru bole terlelap kod . heee , jadi gilaa aku smlm onl . hoho . lyn si Ira dgn Sham lhaa . bodoh doe dorang . naik sewel kpalaa otak aku . lelama masuk wad gilaa aku =,= hahaha :D

but then , Sham mcm sial jeeee . hilang terus mud aku . arghhhhhh ! pegy maty lhaa kau . kau sape nk judge aku bodoe . agak agak ah . mulut cm patek jeee . eh eh , jari uh mcm patek ! sbb dea taip . hahaha :D

just forget it -_____- today mmg bored gilaa nk mati ! ape lagi , buli adk aku lhaaa . kesian dea . haha :D kesa ? hoho . aku suke kacau dea . smpai dea menangis . hee , bodoh menanges plus gelak . aku un tny dea , "kau nanges keh gelak bodoh ?" hahaa :D sengal . pastuh , aku un dah penat lyn dea then tidoe balik . heee , tuh je lah kje aku . 

bgn jeh , onl . yippppppeee ! heee , padahal tak buad ape pun . bosan bangang . hmmmm , MEOR ! mane kau ?? hoho :D
    

감사합니다 :)

Small Purple Outline Pointer