Sunday, December 26, 2010

hohoho christmas !


25th dec , had a great day with my loveee . Meor , Xaty , Nurul , Mimie , Eahh , Kimy and others . Firstly , Mya tgu Xaty dekad LRT Pandan Indah grak skali dgn dea . heyheyhey ! guess what ? bole pulak terserempak dgn Raja -______- ex aku . but , aku palau jeh . buad bodoh and do text dgn Xaty suh cepat sikid . hee , 

smpai ts jeh , terus text Meor then jmp kad snooker . haha , Xaty ckp , "kite nih tunggul eh?" hoho , sabar Xaty . haha :D after that , grk pavi . igt nk jmp Eahh but dea lambat sgt . so , we go to NZ . minumminum :) huu , then ternmpk si Apizz , abang aku with Putra and gurlfies' dorang maybe . haha .

after that , grk pavi blik . jalanjalan . bored -_____- sambel tgu minah tuh . Eahh lah . huh , dea lame sgt , so we decided to go ts balik . haha sengal . disitu , jmp Nurul and Mimie ! i gave phone to Nurul . dea tade enset . kesian dea . lagipun , susa nk cntact dea . so , drpd phone yg tak dgune bg lah dea gne . huuu , baik nyee Mya ! bhahaha ;D perasan -______-

then , Mya , Xaty , Nurul and Mimie pegy foodcourt sg.wang . dorang lapaa . Mya ikod jee . haha kad sane pulak terserempak with Piekaaa , my sayang <33 haha bodoh jee -______- dea baik lah . dea take care gilaa pasal aku . lagilagi tanye pasal skolaa . dun worry yeahh hunn :) huu , as usual , dea bersamaa lesbo partner dea , Rymaa . i mean , her besties lahh pandai . she's not less =,= haha :D

selepas itu , gerk ts blik . haha :D carik Meor . huh nak menacing pulak budak sorang nih . ckp aku , merayap tak ajk dea . bkn pegy mane pun . fodcourt sg.wang jee . haihh , biy biy . lpk depan ktv , then dtg si Eahh , minah yg aku syg sorang nih . haha :D we do beborak . haha and took some picts . hee , then dea tny pasal Shas . oh yeahhh ! forgot about that . si pompuan nih ajk kluaa tapi tak nmpk batang hidung dea langsung pun . pegi tgk wayang pulak . haihh , lain kali tak payah ajk . marah nih ! tahu ?! haha , tak lame tuh , terserempak pulak dgn adek kesayangan aku , Pipit . hee , rindu kau lhaa . jmp kejup jeh oh :(

then bla pegy ts , my KINGkong kelaparan . pegy lhaa foodcourt . saya belanjaa dea tahu ! haha :D baik betul Mya hari nih :) bangga bangga -_____- haha ! then , Xaty ckp nk blik . ktorang pulak jd SETAN suh Xaty blek lmbt . Xaty pun ikod je .

habes mkn , grk pavi . hee , you knoe what ! saya jmp Fazreen Edrina :) weh dek , kau comel lah . look matured oh ! i thought you were fom 3 or fom 4 something . shocked gilaa bilaa kau ckp kau baru darjah 6 ???? can't believee that . seriously . Eahh pun shocked . haha mmg tak percayee . smpai dea tnjuk ic . haha ape daa . btw , nicee to meet you hunn . naty jmp lagi okay :)

hari pun dah mlm so , BALIK LAHH ! tak rety rety lagi . haha :D mase kad Hang Tuah , naseb bek saya igt fon Meor . kalau tak , terbawak balik lah jwbnyee . HAHA ! 

Mya dgn Xaty dah takod nk balik . takod kne marakan . yelah , balik lmbt . haihh , tapi naseb bek Mya smpai uma , tak kne mara . Mya dgn mama , adek , mksu and pksu pegy Axis , ade konsert band FINAL ! huuu , mulemule mcm bored jeh . yelah sbb tak dpt dduk . kne berdiri , da lah kaki nih lenguhlenguh . haihh , tak lame tuh naseb bek ade mamat2 bgn and bla . aku , mama dgn mksu terus pegy dduk . haaaa legaaaa :) haha baru best . thenn , bla bla bla bla . *mls nk ceritaa . penat taip .

balik rumah jee , terus charge fon and text Meor . then bukaa lappy , onl . haha :D pastu , Xaty chat Mya . dea ckp dea kne mara and kne pukul dgn abg dea . kesian dea . haihh , rase bersalah dibuad nyee oh . Xaty ! SORRY sangat sangat sangat ! *ape klua pink pulak nih -__- huh . xaty , sorry btw . sebab ktorang , Xaty kne mara , kne pukul . sorry tahu :( 

da lah , penat bongok . naik pening kpala otak aku . haha :D byebyeeee :D
               

감사합니다 :)

Small Purple Outline Pointer