Thursday, December 23, 2010

my baby boo :D


*its Syuhadah , Farzana , Mastura , Afiqah and Nasuha :)

but todayy dpt jmp Syuhadah , Farzana and Mastura sahajee . but itsokay :) happy jugakk doh . heyy ! you know what ! Mya terpaksaa jln kaki dari tmn dagang ke pndan jayee . perghhh ! jauh bhai . tertinggal bas pny pasal . haih , bodoh kau bas ! mandi peluh aku tahu ? hahaha . smpai jeh , sume kepalaa gilagilaa jeh . *bak kate Syuhadah , aku pembawa gila . means dea yg gilaa . aku tak ! aku tak ! aku normal lagi bhai . hahah . si Farzana gelak mcm setan . hahahaha :D si Mastura pulak tak abesabes kne buli . hoho . kesiann kau Mas :P 

we're just lepakking and do onlinee . and making some stupid thing . hoho . and then , saya mengiron rmbut Mas yg lawaa tuh . sbb kebosanann yg tahap gaban . hahah . and do borakborak dlm bilik dgn Syu skali . Farzana jeh tade , dea sebok lyn Indon ! hahah :D tak abes abes . 

then , we're took some ugly pict . hoho . gmbr aku jeh byk -_________- hahaha sorry korang . hee ,  Mastura poyo jeh malumalu babi tanak snap pict . bla lah weh :P hahaha .

then , sume keletihan taking too much pict mcm org gilaa tepi jln xD hahaha . then , Mya onlinee . after that , smbung snap . Mya sorang jee laa . hahaha :D ape daaaa -________-
   
sebelum balik , aku sempat chat dgn Meor , my biy tersayang . hahaha :D dea dah tak maraa saya lagi . hee , btw sorry tahu sayang . act , dea maraa saya wall dgn laki lain . SORRY BIY ! i know im wrong . huu , saya tak buad lagi okay :) saya sayang awak lah <33
       

감사합니다 :)

Small Purple Outline Pointer