Friday, December 10, 2010

miss the old memories :')


yesss i really MISS the old memories when i was in Year 6 . hoo tak bole lupe kod . RINDU bhai dekad Teacher Noraini and also my old gurlfriends . Nasuha , Syuhadah , Mastura , Farzana and Afiqah . aku miss gilaa time kite rapad dlu . haa time uh kite sume PENGAWAS . cehhh skemaa jeh :P aku lagi lhaa skemaa . korang mane tahu . hahah . dlu aku specky , pengawas lak tuh , and then 24 jam bku kad tgn . mesty korang shocked kann ? bhahah ! yeah , thats ME . hahh dlu laa . skng tak . everything changed . hmm .

Mastura ckp naty nk plan kua samesame mcm geng kite dlu blik . hoo RINDU bhai . aku tak kesa , aku on jee . aku alwayss jehh free . but yg others mcmne ? hmm , hope bole oh . huu .

haihh , today penad gilaa oh . tak ramai doh ary nih beli Nasi Lemak . haih , dduk melangok jeh kad situ smpai kul 12 . and then jadi gilaa kejup and menyakat adek as usual bilaa dah bored . hahah . sian adek aku . ape pny kakak lah aku nih . we're snapping some UGLY pict and make some STUPID vids . haa itulah kami . hahah ;DD btw , adek aku lhaa THE BEST ! sayang gilaa dekad dea even byk kali aku lempang dea , pukul dea , terajang dea . hoho ganas tol =,= sorry tahu adek . laa , bkn saked pun kann . pukulan manjee je tuh . hahh ! siod jee :P

 
hmm tonight tak dpt txt txt dgn Meor , KINGkong kesayangan aku . kdt bole pulak habes haih ! kau nih maxis kedekut tol lahh ! hahah ! hmm bosan kod mlm nih . nothing to do at all . fb-ing pun ape ade . mls nk lyn other guys yg menggedik dgn aku :P menyampahh jee . hoh . haryhary onl pun dah bosan aa . nk update blog , tatahu nk update ape . merepek jee aku . tah pape jee blog aku . hoho . ;DD sorry lhaa if boring dgn blog Mya nih . nothing special , just simple . and penuh dgn criter mengarut je . hahah . 

*BIE ! I MISS YOUU LHAA GILAA <33 heheh :)

감사합니다 :)

Small Purple Outline Pointer