Saturday, December 11, 2010

TIRED bhai !


hoh ! nak kluaa esok pny pasal abes bersepah satu bilik aku . pening tatahu nk pkai bju ape . haih MyaMya . pkai simple jee sudaa . ape lhaa =,= satu almari tuh aku punggah and kluaa kan bjubju yg ade dlm tuh . yg parah nye naty aku kne kemas blik . hadoi ! agak berjam jam lhaa jugak nk carik bju . then dah jmp bju nk dpkai , kne lhaa kms blik . haih penad sial . sane bju , sini bju . dgn rajin nyee , aku sumbat jee dlm almari uh . HAHAH ! rajin kan Mya :)

then , aku onl . hoho ttbe si Irfan tegur aku . alaaa , padahal suh follow blog dea jee . ape daa =,= aku pun follow jee . mls nak chitchat dgn dea , Meor jeles oh :P aku gtahu dea , terus tanak txt dgn aku . haih , biebie . HAHAH ;DD

besok ? hmm alamatnyee aku terpaksa pegy b.jalil bersendirian . haih tapee lhaa Mya . cube lhaa berdikari oke , tapi takod lhaa :( hope nothing happen something bad to me . Aminnnn :)
  

감사합니다 :)

Small Purple Outline Pointer