Sunday, March 6, 2011

CE CITE CE CITE XD

Hello peoples ! Haa dah lame tak update blog . Kan kan kan ? Pasal post kad bwh niy , aku tatahu lhaa sape yg berhati iblis buad acc sebegitu rupa .  Yang aku baran , ade pulak ckp 'AKU YG SAJE-2 BUAD' kepala hotak kau ! Heish == tak phm betul manusia skrg niy . Kalau aku tahu sape buad , tgu lhaa naseb kau BABI !

Padahal . . .

Okay , forget it . Now , Im just stay at home . Malas nk kua . Act , nak pegy uma Syu . Ade kenduri kad uma dea . But then , aku tidoe ptg tadi . Haha .

Mane Xaty niy ? :( Aku text , tak reply pun . Hm rindu kau lhaa budak comel ! Hee , sumpah best sleepover uma dea . Family dea okay . Mula-2 Mya igt kaka Xaty sombong . Act , tidak sama sekali . Dea baik lhaa . Adek Xaty lagi lhaa , sporting gila babe !

OVERNITE !
Hee lpk-2 jeh . Meor risau gila kad aku . Haa sayang en kau kad aku . Hee jgn risau lhaa , aku pandai jage dri . Spend more time kad CC , online jeh . Aku mls lpk-2 dgn membe-2 Noris uh . MATA KERANJANG ! == grr rimas-2 jeh . Haizie sial jeh jmp se-rat . Haha balik dari CC , dea lhaa belanja mkn . Huu DUED HARAM ! Dh telan dh pun :/

Then , lpk dgn membe-2 dorg . Ikod jeh lhaa , dah tatahu nk g mane . Tapi , aku buad hal sndri lhaa . Aku dduk jauh dr dorg and supersaver with Dani :) Haha , nk kol Meor , but dea dah tidoe . Sokay lhaa . Just nk ajk borak and hilang kan bosan jeh . Bukan ape .

"Biy , jgn pk bukan-2 tahu ? Bby tatahu nk cll sape dh time tuh . Huu ."

7.30pagi , aku balik lhaa :) Terus membuta smpai mlm . Pastuh , aku terdgr atuk mara kad mama . Dea ckp , "Kau tahu berjalan jeh . Lupa anak ." Lebih kurang cmtuh lhaa . Aku terus bgn . Tak lama tuh , mama dtg amek aku . Balik jeh , aku onl kejap . Then , sambung tidoe smpai keesokan tgahri nye . Haha !

Okay lhaa . Nak masak nasi . Hee :) Byee guys ! 

P/S : Esok TAK SEKOLAH ! Hahaha bukan ponteng okay :D Pegy skola lame amek fail-2 sume . Hee :)

감사합니다 :)

Small Purple Outline Pointer